które chcą rozwijać biznes online.
Z każdym rokiem liczba zapytań związanych z finansami rośnie w Polsce o ponad 23%. W obszarze finansów kategoriami o największym wzroście rok do roku są: kredyty i pożyczki (14%), inwestycje (14%) oraz bankowość (13%).
Zobacz również
Celem wspólnego projektu Bluerank realizowanego we współpracy z Google jest budowanie świadomości wśród podmiotów reprezentujących branżę finansową odnośnie dostępnych narzędzi marketingu internetowego, dzięki którym mogą one zwiększyć efektywność swoich działań. W ramach programu przewidziane są konsultacje i szkolenia dla firm, które chcą wykorzystać potencjał Google w dotarciu do swoich klientów.
Bluerank to partner biznesowy największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi za zakresu marketingu w wyszukiwarkach oraz wykorzystania analityki internetowej do rozwoju biznesu. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym dla branży finansowej.
Do tej pory zaufali jej między innymi: Deutsche Bank, Internetowy Kantor czy Tax Care. Realizowane przez nią projekty i działalność biznesowa były już wielokrotnie nominowane w prestiżowych międzynarodowych konkursach. Agencja może pochwalić się m.in. nagrodą European Search Award za kampanię dla marki Mitsubishi. Ponadto Bluerank jest jedyną agencją SEM na świecie, dwukrotnie nominowaną w międzynarodowym konkursie SEMPO Global Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od początku istnienia edukujemy różne branże w zakresie możliwości marketingu internetowego. Dokładnie śledzimy zmiany na rynku, dlatego chcielibyśmy zainspirować firmy z branży finansowej do rozwoju biznesu. Trendem, który w najbliższych miesiącach będzie jeszcze bardziej nabierał na znaczeniu w kontekście usług finansowych jest mobile. Wskazuje na to liczba zapytań z urządzeń mobilnych w kategorii finanse, która z roku na rok rośnie o 100% – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający Bluerank.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na temat programu znajduje się na stronie:www.finanse.bluerank.pl
Źródła:
Consumer Barometer 2015, Wewnętrzne dane Google, Think With Google