TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bluerank we współpracy z Google edukuje branżę finansową

Coraz więcej osób za pośrednictwem Internetu poszukuje informacji na temat produktów i usług bankowych czy ubezpieczeniowych. W odpowiedzi na panujące trendy agencja Bluerank przy wsparciu Google stworzyła program Hossa w Internecie dedykowany podmiotom z branży finansowej,
O autorze
1 min czytania 2016-03-04

które chcą rozwijać biznes online. 

Z każdym rokiem liczba zapytań związanych z finansami rośnie w Polsce o ponad 23%. W obszarze finansów kategoriami o największym wzroście rok do roku są: kredyty i pożyczki (14%), inwestycje (14%) oraz bankowość (13%). 

Celem wspólnego projektu Bluerank realizowanego we współpracy z Google jest budowanie świadomości wśród podmiotów reprezentujących branżę finansową odnośnie dostępnych narzędzi marketingu internetowego, dzięki którym mogą one zwiększyć efektywność swoich działań. W ramach programu przewidziane są konsultacje i szkolenia dla firm, które chcą wykorzystać potencjał Google w dotarciu do swoich klientów.

Bluerank to partner biznesowy największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi za zakresu marketingu w wyszukiwarkach oraz wykorzystania analityki internetowej do rozwoju biznesu. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym dla branży finansowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tej pory zaufali jej między innymi: Deutsche Bank, Internetowy Kantor czy Tax Care. Realizowane przez nią projekty i działalność biznesowa były już wielokrotnie nominowane w prestiżowych międzynarodowych konkursach. Agencja może pochwalić się m.in. nagrodą European Search Award za kampanię dla marki Mitsubishi. Ponadto Bluerank jest jedyną agencją SEM na świecie, dwukrotnie nominowaną w międzynarodowym konkursie SEMPO Global Awards.

Od początku istnienia edukujemy różne branże w zakresie możliwości marketingu internetowego. Dokładnie śledzimy zmiany na rynku, dlatego chcielibyśmy zainspirować firmy z branży finansowej do rozwoju biznesu. Trendem, który w najbliższych miesiącach będzie jeszcze bardziej nabierał na znaczeniu w kontekście usług finansowych jest mobile. Wskazuje na to liczba zapytań z urządzeń mobilnych w kategorii finanse, która z roku na rok rośnie o 100% – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający Bluerank.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat programu znajduje się na stronie:www.finanse.bluerank.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Źródła:
Consumer Barometer 2015, Wewnętrzne dane Google, Think With Google