Bluerank jest jedyną agencją w całym konkursie, która zdobyła rekordową liczbę 6 nominacji. Uroczysta gala Google Partners Accelerate 2016 odbędzie się 5 grudnia br. w Dublinie.
Premier Partner Performance Awards 2016 to pierwsza edycja konkursu organizowanego przez Google. Ma na celu wyróżnienie agencji, które swoimi działaniami wpływają na skuteczność biznesową firm działających na całym świecie i wnoszą ponadprzeciętną jakość realizowanych kampanii zarówno do świata digital marketingu, jak i biznesu. W konkursie startują agencje, które otrzymały od Google status Premier Google Partner, posiadają specjalizacje w obszarach search, display, video, mobile, shopping i realizują w tym zakresie skuteczne kampanie.
Zobacz również
Google wyróżnia najbardziej doświadczone agencje, które mogą się pochwalić ponadprzeciętnymi wynikami realizowanych kampanii i są bardzo zaawansowane w wykorzystaniu wszelkich możliwości technologicznych udostępnianych przez Google. Bluerank był już stawiany przez Google podczas Google CEE Agency Day 2016 w Atenach za przykład agencji, która rozwija się w sposób modelowy i powinna być uznawana za wzór w obszarze marketingu online.
Szczególnie cieszą mnie nominacje w kategoriach Outstanding Premier Partner Performance oraz Best Client Story of 2016. Pierwsza, bo jesteśmy jedyną nominowaną agencją na takim poziomie w Polsce. Druga, bo koncentrujemy się na biznesie klienta i wartościach, które są dla niego, a nie dla nas, istotne – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
W tegorocznej edycji konkursu Google nominował 145 agencji z całej Europy. Nagrody zostaną przyznane w 8 kategoriach. Ze wszystkich agencji, które zakwalifikowały się do konkursu, Bluerank zdobył rekordową liczbę 6 nominacji, w tym jako jedyna agencja z Polski otrzymał nominacje w dwóch poniższych kategoriach:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
DISPLAY PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię display dla marki Smyk.com
OUTSTANDING PREMIER PARTNER PERFORMANCE AWARD 2016 – za największą liczbę skutecznych kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pozostałe nominacje Bluerank w konkursie to:
SEARCH PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię w wyszukiwarce dla marki WorldBOX
MOBILE PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię mobile dla marki Kazar
SHOPPING PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię w Zakupach Google dla marki Smyk.com
BEST CLIENT STORY OF 2016 AWARD 2016 – za najlepsze case study z realizowanych kampanii.
Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tak dużej liczby nominacji. Jest to zasługa całego naszego zespołu, który na co dzień prowadzi te skuteczne kampanie, jak i naszych Klientów, którzy obdarzyli nas zaufaniem, dzięki któremu możemy te kampanie realizować. Nominacje cieszą nas tym bardziej, że Google ustawił poprzeczkę bardzo wysoko, a formularz zgłoszeniowy był naprawdę wymagający – mówi Tomasz Sąsiadek, client service director w Bluerank.
Warto przypomnieć, że to kolejna duża liczba nominacji Bluerank w międzynarodowym konkursie. W tym roku agencja uzyskała 6 nominacji do European Search Awards i zdobyła nagrodę główną za kampanię content marketingową dla marki Leroy Merlin.
Pełna lista nominowanych znajduje się tutaj.