Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Bluerank zrealizuje dla GOG.COM kampanię online gry Cyberpunk 2077

GOG.COM, należąca do Grupy CD PROJEKT cyfrowa platforma dystrybucji gier, rozpoczęła internetową kampanię reklamową gry Cyberpunk 2077. W ramach stałej współpracy z GOG realizuje ją agencja Bluerank.
O autorze
1 min czytania 2020-12-07

Działania reklamowe w sieci wyszukiwania dla GOG.COM, za które odpowiedzialny jest Bluerank, prowadzone są w Polsce oraz na kilkunastu rynkach zagranicznych.

– Ten rok jest dla nas szczególny, bo tradycyjnie gorący w branży cyfrowej okres przedświąteczny zbiegnie się w czasie z wyczekiwaną na całym świecie premierą gry Cyberpunk 2077. W tak wymagającym okresie zależy nam na współpracy z zaufanym partnerem, żeby osiągnąć jak najwyższą efektywność działań promocyjnych – powiedział Piotr Sobczyk, digital marketing director, GOG.

– Zaproponowana strategia przygotowana została w modelu SEE THINK DO CARE, w którym działamy. Pozwala on na uwzględnienie wszystkich punktów styku użytkownika z marką na jego Customer Journey. Uwzględniliśmy także nasze doświadczenia w realizacji dotychczasowych kampanii zagranicznych dla GOG oraz potencjał każdego z rynków – mówi Zbigniew Nowicki, co-managing director Bluerank.

GOG.COM to globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier oferująca ponad 4100 wyselekcjonowanych tytułów, obejmujących zarówno najnowsze światowe hity, jak i ponadczasowe klasyki. Platforma należy do Grupy Kapitałowej CD PROJEKT, w skład której wchodzi m.in. studio CD PROJEKT Red będące twórcą serii gier z uniwersum Wiedźmina oraz oczekiwanej na całym świecie gry Cyberpunk 2077.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj