BMW Group redefiniuje pojęcie luksusu, koncentrując się na niepowtarzalnych doświadczeniach i wolności wyboru, która pozwala cieszyć się chwilą. Każda podróż z marką jest niezwykła, a teraz wzbogacona zostanie o nowe spektrum wyjątkowych przeżyć. Od dziś mogą przekonać się o tym właściciele wybranych modeli BMW, dołączając do BMW Excellence Club.
Wyjątkowe momenty dla miłośników sztuki życia
BMW Excellence Club to program dla osób otwartych na odkrywanie nowych pasji i poszukujących niezapomnianych emocji. Do Klubu mogą dołączyć właściciele najwyższych modeli BMW: BMW serii 7, BMW i7, BMW X7, BMW serii 8, BMW M8 oraz BMW XM, którzy dokonali zamówienia najwcześniej w roku 2022.
Zobacz również
– Odkrywanie tego, co niedostępne dla innych i jednocześnie stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach sztuki życia, którzy świadomie podejmują decyzje – to kwintesencja BMW Excellence Club. W BMW Group na pierwszym miejscu stawiamy naszych klientów, dając im możliwość wyboru i koncentrując się tym samym na ich radości i oczekiwaniach. Jestem przekonany, że nasz program umożliwi im eksplorowanie świata w zupełnie nowy sposób i dostarczy wyjątkowych wrażeń, które pozostaną z nimi na całe życie – mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW w Polsce.
– Zapraszając klientów do świata BMW oferujemy nie tylko możliwość zakupu samochodów i powiązanych z nimi usług, ale także wyjątkową interakcję z marką poprzez dostarczanie niepowtarzalnych doświadczeń. Tak postrzegamy współczesny luksus, którego oczekują właściciele najwyższych modeli z naszego portfolio – dodaje.
Nowy wymiar pasji poza schematami
Dzięki BMW Excellence Club właściciele wybranych modeli BMW odkryją nowe wymiary luksusu, pasji i stylu. W maju członkowie Klubu będą mogli uczestniczyć w 76. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes. Natomiast dla fanów klasycznej motoryzacji interesującą propozycją będzie Concours d’Elegance Villa d’Este, gdzie w pięknej scenerii włoskiego jeziora Como zaprezentowane zostaną zabytkowe samochody.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, uczestnicy programu zyskają możliwość korzystania z oferty BMW M Driving Experience, czyli kursów szkoleniowych, które pozwalają zdobyć zaawansowane umiejętności z zakresu bezpiecznej i dynamicznej jazdy w różnych, także skrajnych warunkach drogowych czy na torach wyścigowych. A doskonałą ku temu okazją będą jazdy testowe modelami BMW wyposażonymi w napęd xDrive w austriackim Solden.
Ponadto BMW Excellence Club zapewni członkom bilety VIP na wydarzenia muzyczne, a pasjonaci sztuki będą mogli uczestniczyć w projekcie BMW Art Club realizowanym we współpracy z czołowymi polskimi instytucjami kultury i artystami. Nie zawiodą się także koneserzy wykwintnej kuchni podczas spotkań z najlepszymi mistrzami sztuki kulinarnej.
Jednocześnie każdy fan marki otrzyma możliwość uczestnictwa w przedpremierowych pokazach nowych modeli BMW.
Więcej o BMW Excellence Club pod na stronie bmwexcellenceclub.pl.
PS Mediaplus i SalesTube z kampanią launchującą nowe modele BMW M3 Touring
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital Grupy BMW w regionie CEE, zrealizowała kampanię launchującą nowe modele BMW M3 Touring – pierwszy Touring Serii M.