BMW zaprezentowało nowe logo

BMW zaprezentowało nowe logo
Niemiecka marka BMW zaprezentowała swoje nowe logo – słynny znak brandu motoryzacyjnego zyskał teraz swego rodzaju transparentność i stał się płaski.
O autorze
0 min czytania 2020-03-03

Od prawie 23 lat logo BMW pozostawało bez zmian. W 1997 roku charakterystyczny znak brandu stał się nieco bardziej wypukły w porównaniu do wcześniejszych projektów począwszy od 1917 roku. Teraz z kolei niemiecka firma zaprezentowała nowe, odświeżone logo, które z powrotem stało się płaskie, a na dodatek zyskało transparentność.

Stare logo BMW

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe logo BMW

Mimo że w przypadku nowego znaku marki zachowany został okrągły kształt, a także niebiesko-biała kratka pośrodku logo, możemy zauważyć, że zewnętrzne obramowanie stało się wyraźniejsze. Ponadto, zrezygnowano z wypełnienia wewnątrz znaku, dzięki czemu za każdym razem będzie miało ono inną barwę, w zależności od koloru samochodu, na którym będzie umieszczone. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podobną zmianę przeszło w ubiegłym roku logo marki Volkswagen – charakterystyczny znak brandu również został pozbawiony wypukłości, stał się zarazem płaski i prosty. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się