Od prawie 23 lat logo BMW pozostawało bez zmian. W 1997 roku charakterystyczny znak brandu stał się nieco bardziej wypukły w porównaniu do wcześniejszych projektów począwszy od 1917 roku. Teraz z kolei niemiecka firma zaprezentowała nowe, odświeżone logo, które z powrotem stało się płaskie, a na dodatek zyskało transparentność.
Zobacz również
Stare logo BMW
Nowe logo BMW
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Mimo że w przypadku nowego znaku marki zachowany został okrągły kształt, a także niebiesko-biała kratka pośrodku logo, możemy zauważyć, że zewnętrzne obramowanie stało się wyraźniejsze. Ponadto, zrezygnowano z wypełnienia wewnątrz znaku, dzięki czemu za każdym razem będzie miało ono inną barwę, w zależności od koloru samochodu, na którym będzie umieszczone.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podobną zmianę przeszło w ubiegłym roku logo marki Volkswagen – charakterystyczny znak brandu również został pozbawiony wypukłości, stał się zarazem płaski i prosty.