Obecna globalna sytuacja jednoznacznie umacnia rolę e-commerce w strategiach rozwoju zarówno małych, jak i dużych klientów. Brak możliwości fizycznego kontaktu z produktem staje się wyzwaniem o niespotykanej do tej pory skali, co zmusza marki do poszukiwania zmiany jakościowej w obszarze przedzakupowego doświadczania produktu.
– Już jakiś czas temu zaczęliśmy realizować ideę dedykowanego domu produkcyjnego, którego zadaniem byłby dobór wysokojakościowych technik produkcyjnych, w celu zapewnienia relacji z produktem on-line, co najmniej tak pełnej jak ta ze świata offline. Ruch ten jest częścią komunikowanej ostatnio strategii rozwoju BNG na lata 2020-2021 – komentuje Michał Glapiński, chief growth officer Brand New Galaxy.
Zobacz również
– Jakość premium nie jest już domeną wyłącznie wysokobudżetowych produkcji. Zdjęcia, materiały video i animacje przeszły w kilku ostatnich latach niesamowitą metamorfozę, pokazując jak wiele marki mogą uczyć się od tzw. user generated content. Wykorzystując naszą autorską metodologię produkcyjną, którą właśnie oficjalnie rejestrujemy, chcemy zrewolucjonizować globalny rynek w zakresie tworzenia zaawansowanych treści E-commerce. Jednym słowem stworzyliśmy dom produkcyjny uszyty na miarę najbliższej dekady i potrafiący tworzyć unikatowej jakości content – do tego w dużej skali i bardzo dobrej cenie. Dzięki pilotażowemu zastosowaniu naszej metodologii, już w pierwszych tygodniach funkcjonowania otrzymaliśmy zlecenia na ponad 1200 filmów od kilku globalnych klientów – wyjaśnia Michał Jaksik, managing director Robonauts Pictures.
Michał Jaksik jest producentem reklamowym specjalizującym się w produkcjach typu food film oraz product demo. Współtworzył i zarządzał pierwszym studiem table-top Mniam.tv, w którym w ostatnich latach pracy pełnił funkcję prezesa zarządu. W ciągu 10 lat pracy zrealizował kilkaset filmów dla takich marek jak: Danone, Nescafe, Lech, Mirinda, Biedronka i Milka.
Robonauts Pictures to dom produkcyjny zajmujący się tworzeniem treści wizualnych głównie do kanału e-commerce. Studio wykorzystuje najnowszą technologię produkcyjną, analitykę psychologii poznawczej oraz idee kreatywne, aby relacje konsumentów z produktem on-line, w pełni konkurowały z fizycznym doświadczaniem produktu. Robonauts używa autorskiej metodologii do produkcji video, foto i 3D zarówno na poziomie współpracy na niewielką skalę z klientami lokalnymi, jaki i masowej produkcji dla globalnych hubów. Główna siedziba i studio Robonauts mieści się na terenie Soho Factory w Warszawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
foto: Przemek Chudkiewicz
Słuchaj podcastu NowyMarketing