Choć McDonald’s dał się poznać jako sieć serwująca kultowe burgery z wołowiną oraz frytki, mało kto wie, że marka ma w swojej ofercie również chrupiącego kurczaka. 29 marca do stałej oferty restauracji McDonald’s dołączyły dwa nowe burgery z kurczakiem – McCrispy i McCrispy Supreme.
Premierze najnowszej linii produktów McDonald’s towarzyszy oryginalny spot reklamowy, w którym możemy zobaczyć roztańczonego Bogusława Lindę.
Wybór aktora do najnowszej kampanii marki nie jest przypadkowy. Każdą ze swoich nietuzinkowych ról filmowych udowadnia, że jest świetnym aktorem. Teraz prezentuje… niezwykły taniec! Już w pierwszych sekundach spotu widzimy Bogusława Lindę, który, niesiony dźwiękami muzyki, zaczyna coraz śmielej poddawać się jej rytmom, rozpoczynając niezwykłą choreografię. Kto by pomyślał, że on tak tańczy!
Podobnie jest z marką McDonald’s. Znana z burgerów restauracja od lat rozbudowuje swoją ofertę produktów z kurczakiem. Wraz z debiutem linii McCrispy przekonuje, że jest to jej niekwestionowany talent, którym warto się pochwalić.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowy burger McCrispy to połączenie soczystych kawałków piersi z kurczaka w chrupiącej, ze złocistą panierką w towarzystwie świeżej sałaty i pomidora oraz kremowego sosu miodowo-musztardowego. Burger dostępny jest również w wersji Supreme z dodatkiem topionego sera cheddar, świeżych warzyw oraz sosu miodowo-musztardowego o dymnym aromacie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowało DOBRO. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.
Od kilku lat w serii reklam McDonald’s śledzimy również przygody Michała Żebrowskiego i Borysa Szyca. Najnowszy spot, w którym aktorski duet promuje burgera Maestro, to także pierwsza w Polsce realizacja kampanii z elementami pomiaru pod kątem budowania uwagi konsumentów.
PS. Krzysztof Ibisz tańczy, śpiewa i reklamuje pastę do zębów
Swój taniec w reklamie zaprezentował również Krzysztof Ibisz. Znany prezenter telewizyjny stał się bohaterem viralowej kampanii „Uśmiech proszę! ON”.
PS 2. Taniec Daniela Craiga w reklamie Belvedere Vodka
Spot został wyreżyserowany przez zdobywcę Oscara Taikę Waititi, który postanowił ukazać w swoim obrazie zupełnie nowe oblicze Craiga.