Bogusław Piotrowski dołącza do agencji Chapter1, jako Senior Art Director

Dział kreatywny poznańskiej agencji Chapter1 wzmocnił Bogusław Piotrowski, dołączając do niej na stanowisko Senior Art Director. Wcześniej pracował m.in. w TBWA/ Tequila.
O autorze
1 min czytania 2023-04-25

Bogusław Piotrowski ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Karierę zawodową rozpoczynał w 2000 r. w wydawnictwie J.P.Fantastica, jako projektant graficzny. Następnie pracował m.in. w agencjach TBWA/ Tequila (jako Art Director) i Kineza (jako Creative Art Director). Bezpośrednio przed przejściem do Chapter1 pracował przez 7 lat w agencji 23Heroes, gdzie był Senior Art Directorem oraz specjalistą ds. 3D.

Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu (studia magisterskie, specjalizacje: Grafika Komunikacji Wizualnej oraz Grafika).

– Bardzo się cieszymy, że Bogusław będzie naszym nowym Senior Art Directorem i dużym kreatywnym wsparciem agencji. Ma bardzo bogate doświadczenia, w czasie swojej kariery współpracował z wieloma dużymi brandami. Przebudowujemy obecnie nieco nasz dział kreacji, chcemy przenieść środek ciężkości bardziej w kierunku prac koncepcyjnych i strategicznych, a Bogusław świetnie się w tę koncepcję wpisuje – mówi Adam Dopieralski, Creative Director Chapter1.

Chapter1 to poznańska agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej na www.chapter1.pl

PS Rusza kampania Kolektywu Aktywne Miasto „Traw beton, krzew zieleń”

Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty został kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania potrwa przez cały 2023 rok i będzie się odwoływać do lokalności oraz będzie nawiązywać do gwary poznańskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się