Marka Camilia rozpoczęła nowy rok od silnej komunikacji telewizyjnej oraz digital. Komunikacja marki koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości konsumenta, w komunikacji podkreślane są benefity marki m.in. brak lidokainy i możliwość higienicznego aplikowania produktu dzięki unikatowej formie podania leku.
Zobacz również
Kampania marek Oscillococcinum i Stodal również ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów produktów.
Za markę Camilia i Stodal w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska – product manager, Monika Szałapska – dyrektor marketingu. Za markę Oscillococcinum w Boiron odpowiada Monika Herynowska – dyrektor marketingu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]