Boli? Ma boleć!

TheCathlons Level Hard, czyli kolejna odsłona kampanii Decathlonu autorstwa K2.
O autorze
0 min czytania 2016-02-16

Decathlon kojarzy się z przystępnymi cenowo artykułami sportowymi dla całej rodziny, ale w swoim asortymencie ma również akcesoria dla prawdziwych „prosów”. I do nich właśnie adresowany jest najnowszy spot.

Kampania promuje techniczną odzież do cross treningu. Co ciekawe, wszyscy aktorzy występujący w filmie, to autentyczni pracownicy Decathlonu, a sam film kręcono między innymi w siedzibie K2.

Kampania ruszyła 12 lutego. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 15 i 30 sekund, natomiast w internecie spot 50-sekundowy.

To już siódma kampania Decathlonu autorstwa agencji interaktywnej K2. Produkcją zajęła się OTO Film, za zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing