Od 8 listopada do 23 grudnia na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Zobaczy ją blisko 30 mln osób. Spoty Bonduelle będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.
Bohaterem spotu będą sztandarowe produkty marki – kukurydza złocista oraz groszek, a także mixy kukurydziane.
Zobacz również
Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie, a także liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie przedświątecznym u lidera na krajowym rynku warzyw apertyzowanych.
Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach