Bonduelle rusza z kampanią świąteczną w TV

Ze względu na zwiększoną konsumpcję warzyw konserwowych w okresie świątecznym Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu.
O autorze
0 min czytania 2018-11-16

Od 8 listopada do 23 grudnia na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Zobaczy ją blisko 30 mln osób. Spoty Bonduelle będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.

Bohaterem spotu będą sztandarowe produkty marki – kukurydza złocista oraz groszek, a także mixy kukurydziane.

Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie, a także liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie przedświątecznym u lidera na krajowym rynku warzyw apertyzowanych.

Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Autorem spotu jest agencja Red 8.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj