Booksy, firma oferująca aplikację do rezerwacji wizyt w branży hair & beauty, rusza właśnie z pierwszą ogólnopolską kampanią, w której zachęca klientów do porzucenia tradycyjnych metod rezerwacji wizyt i postawienia na wygodę rezerwacji online. Zakres działań obejmuje kampanię digital (w tym m.in. online video i działania display) oraz kampanię outdoor.
Pierwsza, ogólnopolska kampania marki to odpowiedź na potrzebę edukowania klientów w zakresie rezerwacji online oraz możliwość dotarcia do osób, które wciąż rezerwują wizyty w tradycyjny sposób. Booksy podkreśla wygodę swojego rozwiązania, oszczędność czasu oraz możliwość porównania wielu ofert z branży beauty.
– Kochamy wszystkie rozwiązania, które ułatwiają nam życie, dlatego w Booksy stawiamy przede wszystkim na to, aby w najnowszej kampanii przekonać tych, którzy nie korzystali jeszcze z naszej aplikacji, że rezerwacje online to prawdziwa wygoda i oszczędność czasu – mówi Marta Piórkowska, senior marketing manager w Booksy. – Dodatkowo w 2021 roku znacząco poszerzyliśmy ofertę, dzięki czemu użytkownicy znajdą na naszej platformie tysiące nowych salonów i kolejne kategorie usług dostępnych w swojej okolicy – dodaje Piórkowska.
Zobacz również
Kampania, która potrwa do końca roku i która realizowana jest w Internecie, obejmie m.in. największe portale (m.in. Interia, Wp.pl, OLX, Pudelek, Onet.pl), YouTube, Vinted, platformy społecznościowe (TikTok) oraz mailingi do określonych grup konsumentów. Spot nakręcony w Warszawie, przeznaczony będzie do Internetu oraz social mediów. W listopadzie marka rozpoczyna również kampanię OOH w trzech polskich miastach – Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Booksy zapowiada również rozszerzenie działań promocyjnych w nadchodzącym roku.
Spot promujący markę, stworzony został w dwóch wersjach, skierowanych do kobiet i mężczyzn. Kamera w każdym ze spotów skupia się na głównym aktorze bądź aktorce, którzy w dźwięcznym monologu wymieniają benefity wynikające z korzystania z aplikacji Booksy.
Koncepcją kreatywną i przygotowaniem kreacji, w tym produkcją spotów, zajęła się agencja Spot and Dot. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Sales & More, natomiast mediami offline zajął się dom mediowy MediaHub.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing