Burgery Maestro powracają do oferty McDonald’s, i to w aż trzech wyjątkowych odsłonach – dobrze znanym Maestro Grand Classic ze słodkimi piklami, Maestro Grilled Cheese z ciągnącym się serem camembert oraz przyjemnie pikantnym Maestro Red Hot Chili. Mistrzowskie Burgery Maestro to jedyne w swoim rodzaju połączenie solidnej porcji wołowiny z wyjątkową kompozycją dodatków, które wraz z zakręconymi frytkami pojawią się w menu McDonald’s już 27 stycznia.
W najnowszym spocie Michał Żebrowski ponownie podejmuje zakład z kolegą po fachu. Najwyraźniej nie wyciągnął jeszcze wniosków z poprzedniego. Tym razem założył się, że znajdzie burgera lepszego niż Maestro. Próbował. Pracownik McDonald’s, widząc aktora podjeżdżającego do okna McDrive na koniu w stroju Skrzetuskiego z „Ogniem i Mieczem”, z pełnym zrozumieniem przyjmuje zamówienie. Tymczasem Borys Szyc z satysfakcją obserwuje restaurację przez lornetkę, rozkoszując się kolejną wygraną. Spot w reżyserii Jana Komasy emitowany jest w telewizji i internecie.
Zobacz również
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians. Spot przygotowany został przez Opus Film we współpracy z Rio de Post i Juice sound. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.