Od 14 października w ofercie sieci McDondald’s ponownie będą dostępne dwa warianty: Maestro Grilled Cheese oraz Maestro Grand Classic.
W najnowszym spocie promującym burgery Maestro, Borys Szyc zakłada się z Michałem Żebrowskim o to, czy istnieje Burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Jeden nie chce się do tego przyznać, więc drugi musi uciec się do postępu. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi. Wideo będzie emitowane w telewizji i internecie.
Zobacz również
Dodatkowo kampania wspierana jest zabawnymi, 6 sekundowymi formatami wideo:
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR prowadzi agencja 24/7Communication, a moderację social media Isobar.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]