Marka w swoich urządzeniach stawia na energooszczędne rozwiązania, a w komunikacji namawia do życia #LikeABosch, czyli w zgodzie z naturą. Liderem w oszczędzaniu są zmywarki Bosch, zarówno w kwestii zużycia wody i energii, ale też… czasu! Czy wiesz, że myjąc naczynia w zmywarce zyskujesz nawet 45 minut dziennie i oszczędzasz aż 8500 litrów wody w skali roku? Zmywarka nie tylko oszczędza zasoby, ale także wyręcza nas w domowych obowiązkach.
Zmywarki Bosch dzięki zastosowaniu specjalnych sensorów badają zabrudzenie naczyń oraz wielkość załadunku. Dzięki temu każde mycie jest tak wydajne i oszczędne, jak to możliwe. Najbardziej wodooszczędne zmywarki Bosch ActiveWater Eco, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zużywają zaledwie 6,7 litra wody! Nasze urządzenia to nie tylko najlepsze efekty mycia, ale również suszenia. System automatycznego otwierania drzwi urządzenia – EfficientDry wraz z technologią Zeolith, wykorzystującą naturalny minerał, tworzą energooszczędny i niezwykle efektywny proces suszenia. W szczególności w przypadku naczyń plastikowych, które można znaleźć w wielu domach w postaci pudełek śniadaniowych, bidonów i butelek dla niemowląt. Są one tak dokładnie suszone, że można je od razu odłożyć do szafki.
Zobacz również
Co zrobić by wygrać?
Konkurs „Ekonagradzanie za oszczędzanie” będzie trwał od 15 marca do 15 maja 2021 roku i skierowany jest do osób, które w tym czasie dokonają zakupu zmywarki Bosch i odpowiedzą na pytanie „Jak wyglądają Twoje codzienne sposoby na oszczędzanie wody i energii w kuchni?”. Główny laureat otrzyma wyjątkowy samochód elektryczny Nissan Leaf! Dodatkowo 50 zwycięzców otrzyma zwrot ceny zakupu nowej zmywarki wraz z półrocznym zapasem detergentów Finish, a 100 osób urządzenie SodaStream. Jest o co grać!
Konkursowi towarzyszyć będzie 2-miesięczna kampania TV/VOD oraz banery w Internecie i materiały POS w sklepach stacjonarnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji i regulamin konkursu na: www.bosch-home.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing