Nowa usługa jest adresowana do osób, które poszukują najlepszych okazji wśród ofert operatorów i chcą mieć możliwość dzielenia się nimi z bliskimi. W ramach stworzonego przez agencję Publicis formatu kreatywnego z udziałem rodziny Boskich po raz pierwszy zobaczymy razem Babcię i Dziadka. Kampania jest realizowana w telewizji.
Użytkownicy oferty Smart Plan LTE Wspólny mogą wspólnie korzystać z usług w ramach jednej oferty. Płacąc jedyne 99,99 zł miesięcznie trzy osoby mają możliwość prowadzenia nielimitowanych rozmów, wysyłania SMS-ów i MMS-ów bez ograniczeń na numery komórkowe oraz duży pakiet transferu danych do podziału. Dzięki darmowej karcie do tabletu lub laptopa czwarta osoba może również swobodnie korzystać z Internetu.
Zobacz również
„Orange stworzył wyjątkową ofertę, z której dobrodziejstw korzystać mogą całe rodziny. Przykładem są Boscy, u których młode pokolenie obeznane z nowinkami technicznymi potrafi zachęcić starszych członków rodziny do korzystania z rozwiązań ułatwiających i umilających życie. Pretekstem do prezentacji oferty Orange są tym razem urodziny nestorki rodu.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis i dodała: „Konsekwentnie promujemy usługi Orange posługując się sprawdzonym formatem. Dzięki wprowadzaniu nowych postaci znanych z serialu telewizyjnego, poszerzamy grono odbiorców kampanii.”
Spot telewizyjny przygotowany przez agencję Publicis obejrzą widzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Anna Cudna (Senior Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Supervisor), Anna Żurek (Account Manager), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Malwina Stopińska (Brand Manager). Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Lunapark. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing