Boska.pl i Papilot.pl wracają do Goldbach Audience

Po 9-miesięcznej przerwie do grona wydawców współpracujących z Goldbach Audience na zasadzie wyłączności agencyjnej i sieciowej wraca G7 media – grupa będąca właścicielem między innymi witryn Papilot.pl i Boska.pl.
O autorze
1 min czytania 2014-10-13

Goldbach Audience został wyłącznym partnerem w zakresie sprzedaży reklam dla Boska.pl oraz Papilot.pl – dwóch silnych, lifestyle’owych serwisów oferujących wysokiej jakości treści, skierowanych głównie do kobiet. W ramach podjętej współpracy reklamodawcy zainteresowani emisją kampanii na wyżej wymienionych witrynach będą mogli korzystać ze wszystkich najważniejszych form reklamowych, obejmujących także niestandardowe działania takie jak: formy testowania produktów, konkursy czy reklama natywna.

„Cieszę się, że wracamy do partnera, który wesprze nas w stabilnym i długotrwałym rozwoju wszystkich naszych witryn. Wraz z ponownym nawiązaniem współpracy z Goldbach Audience zyskujemy dostęp do najszerszej gamy produktów reklamowych, technologii oraz bogatego portfolio Klientów i Partnerów. Wierzę, że na naszej kooperacji zyskają obie strony.” – powiedział Krzysztof Gagacki, prezes G7 media, właściciel obu portali.

Zakup powierzchni reklamowej na papilot.pl i boska.pl to nie tylko dostęp do 1 026 947 RU i 25 702 814 odsłon (dane na podstawie Megapanel PBI/Gemius 06.2014), ale przede wszystkim szansa na dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy docelowej z dużym potencjałem zakupowym, takiej jak dobrze sytuowane kobiety z dużych ośrodków miejskich. Co więcej, niemal 30 proc. użytkowników serwisów to przedstawiciele Top Management lub osoby prowadzące działalność gospodarczą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj