Topowa marka modowa Boss, mająca w ofercie m.in. odzież i perfumy, rozpoczęła kolejną erę w reklamie przemysłu fashion. Jako pierwszy brand postanowiła wykorzystać do promocji kolekcji wiosna/lato 2024 olbrzymie hologramy. Wśród gwiazd, których wizerunki zostały wykorzystane do stworzenia hologramów, jest m.in. Gisèle Bündchen — brazylijska modelka wchodząca w skład słynnej grupy Aniołków Victoria’s Secret.
#BeYourOwnBOSS
W 2022 roku marka Boss przeszła gruntowną przemianę, a zespół marketingu wypuścił na światło dzienne najnowszy slogan firmy. „Be Your Own BOSS” (pol. „Bądź swoim własnym szefem”) to hasło nawołujące klientów Boss do życia na własnych zasadach, w zgodzie ze sobą i w poszanowaniu kluczowych dla każdego z nas wartości.
Zobacz również
Za zdjęcia tworzone na potrzeby najnowszej kampanii marki Boss odpowiada szwedzki fotograf — Mikael Jansson, a obok Bündchen, brand zaprosił do współpracy również Adwoa Aboah — brytyjską działaczkę społeczną i modelkę, którą dotychczas mogliśmy oglądać m.in. podczas pokazów Chloé.
Londyn stał się centrum mody
Poza stworzeniem hologramów Boss poszedł o krok dalej i do celów reklamowych postanowił wykorzystać przestrzeń miejską. Właśnie tak narodził się pomysł na wyświetlanie w jednym z londyńskich parków — Potters Fields, w pobliżu mostu Tower Bridge, 10-metrowych hologramów G. Bündchen i Lee Min-Ho — południowokoreańskiego aktora. Akcja miała miejsce w nocy z 31 stycznia na 1 lutego 2024 roku.
Pomysł wykreowany przez firmę Boss otwiera całkiem nowe możliwości przed branżą modową. Obok pionierskiego wykorzystania hologramów w komunikacji wizualnej, marka przygotowała również kampanię marketingową 360° w mediach społecznościowych oraz zaplanowała działania outdoorowe w największych miastach na całym świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: glossy.co
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 90 lat historii Air France w unikalnym pokazie mody
Linia zaprezentowała kolekcję zabytkowych mundurów z wykorzystaniem hologramu 3D.
PS2 Futurystyczny spot polskiego studia filmowego wyświetlany na Times Square
W reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym. Z nowym projektem, za który odpowiadają studio Aggresive i dom produkcyjny OTO Film, mogły już zapoznać się dziesiątki tysięcy nowojorczyków.