Bot w nowej loterii Desperadosa przygotowanej przez K2

Rusza pierwsza w Polsce promocja konsumencka wykorzystująca Messenger bota, przygotowana przez K2 dla marki Desperados. „Dotacje na kreacje” to kampania, w której wykorzystany został potencjał sztucznej inteligencji.
O autorze
1 min czytania 2017-04-07

„Dotacje na kreacje” to trzecia już loteria realizowana przez K2 dla marki Desperados, ale pierwsza, w której kluczową rolę odgrywa chatbot. Messengerowy pomocnik poza tym, że przyjmuje kody promocyjne spod kapsli, to jeszcze odpowiada na pytania biorących udział w loterii fanów marki, a wszystko to na FB profilu Desperadosa. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu technologii NLP (przetwarzania języka naturalnego) – bot rozumie pytania uczestników loterii i ma za zadanie ułatwić im pozyskanie wszelkich niezbędnych informacji z nią związanych.

W loterii można wziąć udział także w sposób tradycyjny, rejestrując kody promocyjne przez dedykowany landing page w serwisie. Codziennie do wygrania są 2 nagrody po 1000zł i 15 nagród po 200 zł. Dodatkowo co 2 tygodnie

z puli wszystkich zarejestrowanych kodów losowanych jest 7 nagród w postaci warsztatów kreatywno-muzycznych, których efektem końcowym jest wizualno-dźwiękowy eksperyment w przestrzeni miejskiej.

K2 odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii w digitalu i social mediach (koncentracja na FB), stworzenie bota oraz landing page projektu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest. Za komunikację PR marki odpowiedzialna jest agencja ROOTS PR. W projekt zostali zaangażowani influencerzy pozyskani we współpracy z HASH FM. Za organizację warsztatów odpowiada agencja eventowa BRAVE. Więcej szczegółów na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj