Należąca do grupy Heinz Kraft firma mio, producent smakowych koncentratów do wody, rozpoczęła kampanię „Bottle Boards”. W ten sposób marka chce wykorzystywać niezagospodarowane dotychczas przestrzenie reklamowe, do których należą m.in. wielorazowe butelki na wodę.
Firma płaci konsumentom za umieszczanie reklam na ich butelkach za pomocą małych, przyczepianych billboardów. Dzięki temu klienci mogą zarobić dodatkowe pieniądze, dbając jednocześnie o nawodnienie organizmu.
Zobacz również
Jak udowadniają badania przeprowadzone na zlecenie marki mio, aż 69% z przedstawicieli pokolenia Z decyduje się dziś na zastąpienie tradycyjnych, kupionych w sklepie butelek z wodą, pojemnikami wielokrotnego użytku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Dzięki „Bottle Boards” wykorzystujemy zachowanie, które jest już drugą naturą pokolenia Z – personalizowanie butelek na wodę – i idziemy o krok dalej, oferując im sposób na zarabianie na tym pieniędzy. Ta kampania otwiera nową przestrzeń dla reklamy, dając mio i konsumentom sposób na wyrażanie kreatywności w nowy i znaczący sposób – tłumaczy Adrian Villalpando, menedżer marki w mio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania „Bottle Boards” świetnie wpisuje się w trend rethink, polegający na zmianie myślenia z tradycyjnego na to wychodzące poza schematy.
Zdjęcia: www.kraftheinz.com
PS „Jeśli to widzisz, to dlatego, że my cię widzimy”: powstał billboard, który odczytają jedynie daltoniści
Powstał billboard, który w całości zobaczą jedynie osoby z zaburzeniami widzenia kolorów. Outdoorowa akcja jest pomysłem kanadyjskiego oddziału TD Banku. Ma zwracać uwagę na dostępność do treści online osób z niepełnosprawnościami.