„Bottle Boards”: firma mio wykorzystuje wielorazowe butelki na wodę jako powierzchnię reklamową

„Bottle Boards”: firma mio wykorzystuje wielorazowe butelki na wodę jako powierzchnię reklamową
Kampania „Bottle Boards” firmy mio zachęca do korzystania z butelek wielorazowych i przekonuje, że można w ten sposób zarobić. Wystarczy przyczepić do butelki niewielki billboard mio, zaprezentować brand innym konsumentom i w ten sposób wykorzystać dotychczas pomijaną przestrzeń reklamową.
O autorze
1 min czytania 2024-10-11

Należąca do grupy Heinz Kraft firma mio, producent smakowych koncentratów do wody, rozpoczęła kampanię „Bottle Boards”. W ten sposób marka chce wykorzystywać niezagospodarowane dotychczas przestrzenie reklamowe, do których należą m.in. wielorazowe butelki na wodę.

Firma płaci konsumentom za umieszczanie reklam na ich butelkach za pomocą małych, przyczepianych billboardów. Dzięki temu klienci mogą zarobić dodatkowe pieniądze, dbając jednocześnie o nawodnienie organizmu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak udowadniają badania przeprowadzone na zlecenie marki mio, aż 69% z przedstawicieli pokolenia Z decyduje się dziś na zastąpienie tradycyjnych, kupionych w sklepie butelek z wodą, pojemnikami wielokrotnego użytku.

– Dzięki „Bottle Boards” wykorzystujemy zachowanie, które jest już drugą naturą pokolenia Z – personalizowanie butelek na wodę – i idziemy o krok dalej, oferując im sposób na zarabianie na tym pieniędzy. Ta kampania otwiera nową przestrzeń dla reklamy, dając mio i konsumentom sposób na wyrażanie kreatywności w nowy i znaczący sposób – tłumaczy Adrian Villalpando, menedżer marki w mio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania „Bottle Boards” świetnie wpisuje się w trend rethink, polegający na zmianie myślenia z tradycyjnego na to wychodzące poza schematy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: www.kraftheinz.com

PS „Jeśli to widzisz, to dlatego, że my cię widzimy”: powstał billboard, który odczytają jedynie daltoniści

Powstał billboard, który w całości zobaczą jedynie osoby z zaburzeniami widzenia kolorów. Outdoorowa akcja jest pomysłem kanadyjskiego oddziału TD Banku. Ma zwracać uwagę na dostępność do treści online osób z niepełnosprawnościami.