20% Polaków przygotowania do świąt rozpoczyna już w listopadzie, 65% w grudniu, a pozostałe 15% w biegu i nerwach próbuje dopiąć wszystko na ostatni guzik w ostatnim tygodniu przed Bożym Narodzeniem. Panowie niechętnie uczestniczą w przedświątecznych porządkach, a brak zaangażowania próbują swoim partnerkom wynagrodzić podarunkami, na które wydadzą średnio 172 zł.
W 2012 roku prezenty będą nas kosztować 9,4 mln złotych. To dużo, biorąc pod uwagę, że większość z nas znajdzie pod choinką skarpetki, piżamy i inne praktyczne gadżety. Zadziwiające jest, że aż 31% prezentów stanowią te kompletnie nietrafione. Część z nich zostawimy, 9% sprzedamy za pośrednictwem Internetu, a pozostałe podarujemy komuś w następne święta.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Przeciętny Polak zna po 5 wersów najpopularniejszych kolęd, świąteczne życzenia wysyła smsem, a podarunki dla najbliższych kupuje przez Internet.
Google wie o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia sprawdziła agencja Fine Performance.
Słuchaj podcastu NowyMarketing