Akcja charytatywna „Bożonarodzeniowy Słoik” polega na zbieraniu do słoików drobnych kwot i przekazywaniu ich przed Gwiazdką potrzebującym. Pomysł zaczerpnięto z książki amerykańskiego pisarza przedstawiającej historię ludzi, których życie zmieniło się za sprawą zwyczajnych słoików wypełnionych monetami.
– Każdy może wziąć udział w naszej akcji i przez czas, który pozostał do końca 2019 roku, codziennie wrzucać do słoika drobne, a następnie podarować na Gwiazdkę słoik Świętemu Mikołajowi, czyli naszej fundacji. My zamienimy zebrane pieniądze na pomoc podopiecznym, m.in. na stypendia dla zdolnych dzieci z niezamożnych rodzin, pomoc dzieciom z Aleppo i na Ukrainie. Marzymy o tym, by w tysiącach domów i biur w całej Polsce stanęły Bożonarodzeniowe Słoiki i aby w ten sposób popularyzować ideę pomagania – mówi Izabela Stawicka z Fundacji Świętego Mikołaja.
Zobacz również
Jak pokazuje przykład akcji prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja drobny gest wystarczy, aby zmienić na lepsze świat i nas samych. Niesamowita powieść wprowadzająca czytelnika w klimat Bożego Narodzenia stała się już inspiracją dla milionów osób w Ameryce, które uległy jej magii i przyłączyły się do akcji charytatywnej polegająca na zbieraniu do słoików drobnych kwot. Teraz akcja „Bożonarodzeniowy Słoik” dotarła do Polski i pokazuje, że mały bezinteresowny uczynek może inspirować innych, bo do słoika można zbierać pieniądze nie na własne prezenty, ale na pomoc dzieciom w potrzebie.
Chęć pomagania innym działa jak magnes, a w przypadku idei Bożonarodzeniowego Słoika, który możemy podarować Fundacji Świętego Mikołaja to także przykład, że czasem niewielki gest ma ogromny wpływ na życie drugiego człowieka. Kampania informacyjna do akcji „Bożonarodzeniowy Słoik” jest prowadzona przez fundację w mediach społecznościowych.
W ramach realizacji akcji Bożonarodzeniowy Słoik, Fundacja Świętego Mikołaja na prośbę uczestników przesłaną na adres mailowy wysyła specjalne naklejki na słoiki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji o charytatywnej akcji Bożonarodzeniowy Słoik można znaleźć na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing