Loteria trwa od dnia 1 maja 2016 roku do dnia 31 sierpnia 2016 roku. W tym czasie na rynku są dostępne opakowania z promocyjnymi oznaczeniami. Zwycięskie kapsle z napisem „Wygrałeś kufel” można wymieniać na nagrody do 31.10.2016 w specjalnie oznaczonych salonach Kolporter i w wybranych sklepach. Aktualna lista punktów odbioru nagród jest opublikowana na stronie www.brackiepils.pl.
Brackie Pils zostało wprowadzone na rynek w 2015 r. Powstaje na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. Jego receptura łączy wszystko, co konsumenci cenią najbardziej w polskiej i czeskiej tradycji piwowarskiej: pełny i bogaty smak piw polskich oraz aromatyczność pilzneńskich piw czeskich. Brackie Pils to owoc współpracy polskiego i czeskiego piwowara, a na jego etykiecie znajdują się podpisy twórców receptury – autentycznych, znanych browarników z Polski i Czech.
Zobacz również
– Loterie, w których odbiór nagród jest możliwy od razu w punktach sprzedaży, są popularnym na rynku narzędziem wspierania sprzedaży i budowania lojalności konsumenckiej. Najczęściej w tego typu loteriach nagrodą jest druga butelka piwa. Nam jednak zależało, aby nasi konsumenci poczuli, że Brackie Pils to piwo z bardzo silnymi lokalnymi korzeniami. – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Brackie Pils – W regionie, gdzie zwyczaje związane z piwem i tradycja piwa czeskiego są tak silne, kufle są najbardziej odpowiednim prezentem, jaki Brackie Pils może zaoferować konsumentom.
Loteria jest dostępna w sklepach na terenie województw: śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Akcję wspiera silna kampania na nośnikach zewnętrznych, na ekranach bankomatów oraz w Internecie.
Organizatorem Loterii „Kufle Brackie Pils pod Kapslami” na zlecenie Grupy Żywiec jest agencja G3, kreację przygotowała agencja Just, a działania w Internecie prowadzi Insignia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing