Brackie Pils – regionalne piwo z południa Polski startuje z loterią

Brackie Pils - piwo regionalne dostępne na południowym zachodzie Polski, którego receptura jest efektem współpracy polskiego i czeskiego piwowara, zaprasza konsumentów do udziału w loterii „Kufle Brackie Pils pod kapslami”. Do wygrania jest 100 000 kufli.
O autorze
1 min czytania 2016-05-19

Loteria trwa od dnia 1 maja 2016 roku do dnia 31 sierpnia 2016 roku. W tym czasie na rynku są dostępne opakowania z promocyjnymi oznaczeniami. Zwycięskie kapsle z napisem „Wygrałeś kufel” można wymieniać na nagrody do 31.10.2016 w specjalnie oznaczonych salonach Kolporter i w wybranych sklepach. Aktualna lista punktów odbioru nagród jest opublikowana na stronie www.brackiepils.pl.

Brackie Pils zostało wprowadzone na rynek w 2015 r. Powstaje na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. Jego receptura łączy wszystko, co konsumenci cenią najbardziej w polskiej i czeskiej tradycji piwowarskiej: pełny i bogaty smak piw polskich oraz aromatyczność pilzneńskich piw czeskich. Brackie Pils to owoc współpracy polskiego i czeskiego piwowara, a na jego etykiecie znajdują się podpisy twórców receptury – autentycznych, znanych browarników z Polski i Czech.

Loterie, w których odbiór nagród jest możliwy od razu w punktach sprzedaży, są popularnym na rynku narzędziem wspierania sprzedaży i budowania lojalności konsumenckiej. Najczęściej w tego typu loteriach nagrodą jest druga butelka piwa. Nam jednak zależało, aby nasi konsumenci poczuli, że Brackie Pils to piwo z bardzo silnymi lokalnymi korzeniami. – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Brackie Pils – W regionie, gdzie zwyczaje związane z piwem i tradycja piwa czeskiego są tak silne, kufle są najbardziej odpowiednim prezentem, jaki Brackie Pils może zaoferować konsumentom.

Loteria jest dostępna w sklepach na terenie województw: śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Akcję wspiera silna kampania na nośnikach zewnętrznych, na ekranach bankomatów oraz w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorem Loterii „Kufle Brackie Pils pod Kapslami” na zlecenie Grupy Żywiec jest agencja G3, kreację przygotowała agencja Just, a działania w Internecie prowadzi Insignia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing