To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy za najbardziej wiarygodne źródła informacji uważają: rekomendacje znajomych (90%) i opinie internautów (70%) – dane z badania: „Trust in Advertising”, Nielsen, III kwartał 2011 r.
Brand Experts to narzędzie wspierające realizację kampanii marketingu rekomendacji off-line i on-line, czyli działań promujących markę poprzez inicjowanie fali pozytywnych rekomendacji wśród grupy docelowej produktu.
Zobacz również
Z punktu widzenia Klienta i konsumenta, platforma jest krok naprzód w stosunku do dotychczasowych działań na liderach opinii. Jej podstawową zaletą jest docieranie do autentycznych ambasadorów marki, co umożliwia rekrutacja prowadzona do każdego projektu z osobna. Dzięki zaawansowanym narzędziom wyszukiwani są liderzy w danej dziedzinie, którzy są aktywni w społecznościach, mają wielu znajomych i ich głos faktycznie liczy się w środowisku.
– Marketerzy coraz częściej poszukują jakościowych rozwiązań, przekładających się na konkretną liczbę rekomendacji, wskaźniki brand prefference i budowanie sprzedaży. Dlatego stworzyliśmy dla nich Brand Experts. Nie jest to kolejna baza „etatowych” liderów opinii. Klient może mieć 100% pewności, że specjalnie dla jego marki wybieramy autentycznych ambasadorów, którzy w długim okresie czasu współpracują tylko z ich marką i ich rekomendacje maja znaczenie dla grupy docelowej produktu – wyjaśnia Adam Szudra, CEO Faster&Better.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach