Wydarzenie przyciągnęło ponad 150 specjalistów, marketerów, strategów i kreatywnych dusz z całej Polski, oferując solidną dawkę inspiracji, wiedzy i aktualnych trendów.
Dżungla, w której trzeba umieć przetrwać
W czasie dynamicznych zmian na rynku, zarówno pod kątem nowoczesnych technologii, preferencji odbiorców, jak i coraz większej świadomości konsumenckiej, marki muszą nie tylko nadążać za trendami, ale umiejętnie się w nich poruszać. Organizatorzy postawili na aktualność i różnorodność tematów, co znalazło odzwierciedlenie w harmonogramie, który umiejętnie pozwolił zbudować opowieść o markach.


Prelegenci z pierwszej ligi
Każdą z tych historii powierzono praktykom, specjalistom w swoich dziedzinach. Konferencja to sześć wystąpień wypełnionych konkretami, inspiracjami i narzędziami, które można wdrożyć od zaraz. Na dżunglowej scenie wystąpili:
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
- Piotr Biela – specjalista od strategii, sprzedaży, digitalu i danych w marketingu (Blix, Intermarche, SPAR), który pokazał jak dane i obserwacje klientów zamieniać na konkretne decyzje marketingowe.
- Bartosz Kotowicz – twórca metody „Silny Ⓑrand”, ekspert w dziedzinie świadomego budowania marki, procesów, strategii rebrandingu – doskonale opowiedział o tym, dlaczego dobrze przygotowany proces brandingowy zaczyna się długo przed nowym logo.
- Szymon Motławski – socjolog mediów, praktyk employer brandingu pokazał jak jednocześnie budować dobry wizerunek na zewnątrz i wzmacniać zespół od środka.
- dr Agnieszka Szóstek – strateg, autorka książek, która pracowała m.in. dla Google, Allegro, ING. Ze sceny opowiadała o strategii doświadczeń – jak wdrożyć ją naprawdę, a nie tylko zapisać w prezentacji.
- dr Karolina Adamska-Woźniak – ekspertka ESG i odpowiedzialności biznesu, pozwoliła uczestnikom na chwilę refleksji pokazując, jak odpowiedzialność przestaje być domeną tylko działu CSR, a staje się strategiczną decyzją wpływającą na każdy element marki.
- Artur Leśniak – Just Join IT / RocketJobs.pl, laureat nagród Effie, KTR, Złote Spinacze, zakończył konferencję prelekcją o praktycznej stronie zarządzania marką i skutecznym połączeniu działań wizerunkowych i sprzedażowych.
Przypominamy również ich spojrzenie na to, co sprawia, że marka zapada w pamięć i buduje zaufanie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Networking i lokalna energia
Brand Jungle ogrom wiedzy, ale też atmosfera – swobodna, otwarta, kreatywna. Przestrzenie Nowego Teatru sprzyjały networkingowi, który przyniósł wiele nowych znajomości oraz korzyści dla uczestników i prelegentów. Warto zaznaczyć, że to jedna z niewielu (lub nawet jedyna) konferencji tego typu, które wychodzą poza Warszawę i duże ośrodki miejskie, pokazując potencjał mniejszych miast, w tym wypadku Słupska.


Co dalej?
Brand Jungle 2025 zakończyło się zapowiedzią przyszłorocznej edycji – jeszcze ciekawszej i jeszcze bardziej odważnej tematycznie. Jeśli tegoroczne wydarzenie było jak wyprawa do dzikiej dżungli brandingu, to za rok czeka nas prawdziwa ekspedycja.
NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.