Brand Kolektyw i Melting Pot pracują dla Randstad Polska

Agencja reklamowa Brand Kolektyw wspólnie z agencją strategiczną Melting Pot wygrały przetarg na realizację działań w zakresie komunikacji employer-brandingowej dla Randstad Polska, jednej z największych agencji zatrudnienia działających na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2017-05-18

W ramach współpracy agencje opracowały całoroczną strategię działań employer brandingowych, będą odpowiadać za jej wdrożenie, a także stałe wsparcie w zakresie wybranych elementów komunikacji wewnętrznej Firmy. Zawarta umowa ma charakter długoterminowy.

Za kreację i wdrożenie odpowiada Brand Kolektyw. Agencja istnieje na rynku od lutego 2016 roku. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Powstała z inicjatywy Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją, Interactive Solutions i Tequilla Polska/TBWA.

Randstad Polska to kolejny Klient w portfolio Brand Kolektyw, wśród których znajdują się już takie marki jak: Wyborowa, Pan Tadeusz, Ballantine’s, Lorenz Snack-World, Nic Nac’s czy ASICS.

Za planowanie i nadzór przy wdrażaniu działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest agencja strategiczna Melting Pot, która specjalizuje się w projektowaniu całościowych strategii komunikacyjnych dla marek takich jak Aviva, Hortex, ETX Capital, Vision Express czy Electrolux.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Melting Pot działa na rynku od roku 2012, powstała z inicjatywy Radosława Kaczmarka i Wojtka Walczak, którzy wcześniej odpowiadali za strategię komunikacji w agencjach takich jak Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, FireFly Creation czy PZL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing