W ramach współpracy agencje opracowały całoroczną strategię działań employer brandingowych, będą odpowiadać za jej wdrożenie, a także stałe wsparcie w zakresie wybranych elementów komunikacji wewnętrznej Firmy. Zawarta umowa ma charakter długoterminowy.
Za kreację i wdrożenie odpowiada Brand Kolektyw. Agencja istnieje na rynku od lutego 2016 roku. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Powstała z inicjatywy Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją, Interactive Solutions i Tequilla Polska/TBWA.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Randstad Polska to kolejny Klient w portfolio Brand Kolektyw, wśród których znajdują się już takie marki jak: Wyborowa, Pan Tadeusz, Ballantine’s, Lorenz Snack-World, Nic Nac’s czy ASICS.
Za planowanie i nadzór przy wdrażaniu działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest agencja strategiczna Melting Pot, która specjalizuje się w projektowaniu całościowych strategii komunikacyjnych dla marek takich jak Aviva, Hortex, ETX Capital, Vision Express czy Electrolux.
Melting Pot działa na rynku od roku 2012, powstała z inicjatywy Radosława Kaczmarka i Wojtka Walczak, którzy wcześniej odpowiadali za strategię komunikacji w agencjach takich jak Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, FireFly Creation czy PZL.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing