W materiałach promocyjnych wykorzystywany jest wizerunek siatkarza Piotra Gruszki.
Do zadań agencji na pierwszym etapie działań należało m.in. stworzenie key visuala na potrzeby kampanii launchowej TheraPearl. Jest on bazą do komunikacji w prasie, internecie i w kanałach BTL. Agencja odpowiada również za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej wszystkich produktów wraz z przykładami ich zastosowania (11 różnych rodzajów okładów), wykonanie sesji z siatkarzem Piotrem Gruszką, a także projekty materiałów BTL na potrzeby komunikacji w aptekach. Kolejne etapy działań są aktualnie uzgadniane z klientem.
Zobacz również
TheraPearl to innowacyjne przeciwbólowe kompresy żelowe do stosowania na ciepło lub na zimno o bardzo szerokim zastosowaniu, m. in. bóle stawów, bóle mięśni, urazy ortopedyczne, obrzęki, bóle głowy, bóle menstruacyjne. Ze względu na swoją formułę są również bezpieczne dla organizmu.
– Dlatego też grupa docelowa jest bardzo zróżnicowana i tego samego wymaga komunikacja. Oprócz komunikacji ogólnoproduktowej w aptekach prowadzone będą również specyficzne działania ukierunkowane na sportowców (z wykorzystaniem wizerunku Piotra Gruszki), seniorów, czy kobiety z dziećmi – mówi Karolina Bourgeon-Zielińska, Senior Account Manager agencji Brand Support.
Brand Support współpracuje z VP Valeant od 2012 roku. Dotychczas agencja prowadziła działania marketingowe dla kilku marek z portfolio firmy, takich jak: Prazolacid, Trimepect czy Vitasteron. Dla tej ostatniej zrealizowała kampanię ATL rewitalizacji brandu oraz przygotowała nowe projekty graficzne opakowań.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
VP Valeant jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego Valeant Pharmaceuticals International, odpowiedzialną za świadczenie usług reklamowych i marketingowych leków produkowanych przez ten koncern.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Brand Support istnieje od 1997 r. i jest agencją nowoczesnej komunikacji zintegrowanej, działającą wg filozofii marketingu wartości dodanej z misją promowania marketingu zaangażowanego społecznie. Wspiera marki od wprowadzenia na rynek, przez aktywacje wizerunkowe i sprzedażowe, po rewitalizacje i repozycjonowanie. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: BNP Paribas Real Estate Advisory and Property Management Poland Sp. z o.o. (CH Klif, CH Wola Park), BRE Bank, BRITA Polska, Coty Polska, Danone, Diageo, Ferrero, GlaxoSmithKline, Mattel, Nestle Waters, Peugeot Polska, real, Sanofi-Aventis, Tikkurila Polska SA, Wella Professionals, Valeant, Unilever.