Brands Alive wprowadza dwa nowe spoty dla marki Detramax

Agencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals.
O autorze
1 min czytania 2017-03-22

W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus. 

Ambasadorką produktu została Krystyna Czubówna i przy pomocy jej wizerunku firma wprowadza na rynek nowy produkt z linii Detramax – rajstopy profilaktyczne uciskowe poprawiające mikrokrążenie żylne. W zrealizowanym spocie reklamowym główną rolę odgrywają bohaterki – konsumentki opowiadające o produkcie, którego benefity przedstawione są w formie testów konsumenckich. Całość odbywa się w ciepłym otoczeniu kameralnego studia telewizyjnego, które prowadzi Krystyna Czubówna. 

Drugi spot reklamowy zatytułowany „Laboratorium Detramax” wprowadza na rynek markę Detramax Plus, suplement diety wspomagający krążenie oraz rewitalizację zmęczonych nóg. W filmie zastosowano nowoczesne laboratorium oraz animacje, aby podkreślić innowacyjność produktu. 

Przy realizacji obu kreacji istotnym celem strategicznym było odmłodzenie grupy docelowej, co znalazło odzwierciedlenie w liniach kreatywnych. Dwa nowe filmy dla marki Detramax przyniosły również istotne zmiany w warstwie plastycznej. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiana stylistyki w warstwie wizualnej ma za zadanie znaleźć odzwierciedlenie w wizerunku  marki. Jednocześnie w przekazie zbudowaliśmy wiarygodną historię, która pozwoliła na pokazanie benefitów sprzedażowych. Jestem przekonana, że ta transformacja będzie korzystna nie tylko dla firmy, ale także dla wizerunku samej marki. – mówi Anna Seroczyńska, Dyrektor Kreatywny Brands Alive. 

Detramax to jeden z flagowych produktów firmy Novascom Pharmaceuticals. Nadrzędnym celem dla marki jest utrzymanie i wzmocnienie lojalności dotychczasowego Klienta i poszerzenie grupy docelowej o młodszych odbiorców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się