Poprzednio Marzena Witczyńska jako Dyrektor w agencji McCann Worldgroup prowadziła zbudowany przez siebie dział eventów i projektów specjalnych. Katarzyna Głowacka pełniła w nim funkcję Senior Creative Managera. Duet założycielski pracuje razem od 6 lat. Wcześniej w Mea Group Agencji Marketingu Zintegrowanego, gdzie Witczyńska była Dyrektorem Zarządzającym.
Zespół ma 9-letnie doświadczenie we współpracy z największymi: Samsung Electronics Polska, Douglas Polska, Totalizator Sportowy – to tylko niektórzy z wieloletnich klientów. Wśród projektów realizowanych w przeszłości z udziałem zespołu są: Fifa Worldcup Trophy Tour by Coca Cola, polskie premiery flagowych produktów Samsung (Galaxy S3, S4, UHD S9, Ativ), Kobieca strona Samsung (projekt Pięknie Proste), Szczyt Gospodarczy Polska-Ukraina.
Zobacz również
Odważne i odpowiedzialne decyzje, poświęcenie i walka o jak najlepszy rezultat są czymś, za co najbardziej cenią nas klienci. – mówi Katarzyna Głowacka, Creative Director w Brave Hearts. Mamy już pierwsze sygnały, że połączenie naszych cech wraz z dynamicznym działaniem jest tym, czego oczekują klienci. Jednocześnie obca jest nam apatia właściwa dużym organizacjom o rozbudowanej strukturze – dodaje Marzena Witczyńska, CEO agencji. – Nasze założenia konsultowaliśmy z największymi klientami i co bardzo nas cieszy, pierwsze briefy przyszły jeszcze w trakcie organizacji prawnej firmy– mówi Witczyńska.
W pierwszym miesiącu działalności agencja zrealizowała projekty dla dwóch klientów z branży energetycznej i technologicznej. Kolejne umowy są obecnie negocjowane. – Najpóźniej pod koniec wakacji rozpoczniemy rekrutację do działów produkcji i obsługi klienta – zaznacza Witczyńska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]