Bravera Control ruszył z nową, intrygującą kampanią

W miniony weekend ruszyła nowa, intrygująca kampania marki Bravera Control. Za koncepcję kreatywną i jej wykonanie odpowiada dział marketingu oraz produkcji filmowej Aflofarm.
O autorze
0 min czytania 2022-07-26

Od 9 lipca w największych mediach ogólnopolskich ruszyła kampania Bravera Control. To pierwszy i jedyny lek na rynku polskim, dostępny w aptekach bez recepty, dedykowany leczeniu przedwczesnego wytrysku.

Celem kampanii jest dotarcie do młodszej grupy docelowej borykającej się z problemem przedwczesnego wytrysku oraz mówienie o problemie w sposób przystępny, z przymrużeniem oka.

Koncepcja kreatywna została przygotowana przez dział marketingu Aflofarm. Produkcją spotów zajął się wewnętrzny dział produkcji filmowej firmy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję. Spoty pojawią się na antenie m.in. TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat. Kampanii będzie towarzyszył dostępny na YouTube materiał instruktażowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa komunikacja potrwa do końca wakacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing