Od 9 lipca w największych mediach ogólnopolskich ruszyła kampania Bravera Control. To pierwszy i jedyny lek na rynku polskim, dostępny w aptekach bez recepty, dedykowany leczeniu przedwczesnego wytrysku.
Celem kampanii jest dotarcie do młodszej grupy docelowej borykającej się z problemem przedwczesnego wytrysku oraz mówienie o problemie w sposób przystępny, z przymrużeniem oka.
Zobacz również
Koncepcja kreatywna została przygotowana przez dział marketingu Aflofarm. Produkcją spotów zajął się wewnętrzny dział produkcji filmowej firmy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję. Spoty pojawią się na antenie m.in. TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat. Kampanii będzie towarzyszył dostępny na YouTube materiał instruktażowy.
Nowa komunikacja potrwa do końca wakacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing