Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”

Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
Na antenie Telewizji Polsat rusza 22. edycja programu „Nasz Nowy Dom”. Bricomarché, sieć supermarketów typu „dom i ogród”, ponownie włącza się we współpracę. Jako główny sponsor programu marka wesprze kolejne rodziny potrzebujące poprawy warunków mieszkaniowych.
O autorze
1 min czytania 2024-03-07

W wiosennej edycji programu „Nasz Nowy Dom” widzowie poznają Bricomarché w kilku odsłonach, m.in. jako sieć oferującą wszelkie potrzebne produkty do remontu, dekoracji wnętrz i do ogrodu, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.

W nadchodzącym sezonie ekipa remontowa pod wodzą Elżbiety Romanowskiej, aktorki filmowej i telewizyjnej, skorzysta z oferty sieci, kompletując niezbędne artykuły do przeprowadzenia prac remontowych i wykończeniowych i korzystając przy tym z fachowej obsługi załogi sklepów. W nowych odcinkach poznamy historie wielu rodzin potrzebujących natychmiastowego wsparcia i poprawy warunków mieszkaniowych.

Wspieranie lokalnych społeczności wpisuje się w kluczowe wartości Bricomarché. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez lokalne inicjatywy właścicieli poszczególnych sklepów, jak i ogólnopolskie działania prowadzone przez fundację Grupy Muszkieterów.

– Cieszymy się, że po raz kolejny wspólnie z telewizją Polsat będziemy wspierać potrzebujące rodziny. „Nasz Nowy Dom” to program spełniający ważną misję społeczną, bliską kluczowym wartościom Bricomarché. Mamy nadzieję, że niosąc tę misję i wykorzystując naszą ofertę, wspólnie przyczynimy się do poprawy jakości życia i zainspirujemy innych do pomagania — poinformowała Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe Bricomarché

Słuchaj podcastu NowyMarketing