Krótkie, humorystyczne wideo podbijają social media już od dłuższego czasu. Ostatnio viralem stało się nagranie Elements Hotel & SPA, a teraz do tego grona dołącza polska grupa sklepów spożywczych Chorten.
W trwającej zaledwie 15 sekund rolce pod tytułem „Kiedy produkty nie poprawiają Ci humoru” widzimy młodą dziewczynę robiącą zakupy w jednym ze sklepów należących do Grupy Chorten. Jednak zamiast wkładać produkty do koszyka, klientka porównuje każdy z nich do samej siebie.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Ziemniaki młode, a ja stara”, „śmietana osiemnastka, a ja prawie trzydziestka”, „brokuły na parze, a ja bez pary na Tinderze” – słyszymy. Dzięki temu żartobliwemu contentowi, opublikowana 24 września facebookowa rolka Grupy Chorten zdobyła już ponad 12 tys. reakcji i w ciągu kilku dni dotarła do blisko 3 milionów widzów. Równie dobrze radzi sobie na YouTubie i TikToku.
Nie brakuje komentarzy internautów, którzy dzielą się w nich przemyśleniami na temat pomysłu Grupy Chorten.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: Facebook
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Tu są opinie o viralu Elements Hotel & SPA
Dlaczego wersja popularnego trendu na TikToku, którą odtworzył Elements Hotel & SPA okazało się fenomenem? Czy prostota wygrywa w social mediach? Ile „żyje” trend? Sprawdź opinie ekspertów.