Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci Eurocash

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci hurtowni Eurocash. Na początek współpraca dotyczyć będzie 11 hurtowni w województwie małopolskim. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Wybrane piwa marki Pilsweizer pojawią się w hurtowniach Eurocash w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Bochni, Dębicy, Jaśle, Gorlicach i Szaflarach. W początkowym etapie współpracy będą to trzy piwa: Pilsweizer Góralskie, Pilsweizer Grybów i Pilsweizer Strong.

– To kolejne tak ważne dla naszego browaru wydarzenie w ostatnich miesiącach, jeśli chodzi o poszerzanie sieci sprzedaży; od kilku tygodni jesteśmy obecni w hipermarketach Auchan oraz sieci sklepów Simply Market w całej Polsce. Teraz nasz „zasięg” powiększa się o hurtownie Eurocash, na początek w Małopolsce. Wszystko to sprawia, że nasze prognozy wzrostu sprzedaży w 2017 r. wydają się niezagrożone – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer.

W 2016 r. browar Pilsweizer zwiększył produkcję i sprzedaż piwa o ponad 40 proc. w stosunku do roku 2015. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 14,2 tys. hektolitrów. Plan na 2017 r. zakłada zbliżenie się do pułapu 20 tys. hektolitrów wyprodukowanego (i sprzedanego) piwa.

– Poza poszukiwaniem nowych partnerów w postaci sieci handlowych, nasz plan rozwoju na 2017 r. zakłada także budowanie znacznie mocniejszej niż do tej pory obecności naszych produktów w kanale HoReCa. Jednym z priorytetów naszego browaru w tym roku jest wdrożenie do procesu produkcyjnego technologii służącej do przepływowej pasteryzacji piwa. Inwestycja ta pozwoli nam na wprowadzenie do sprzedaży lanego piwa pasteryzowanego; dzięki pasteryzacji wydłużymy datę przydatności naszego piwa sprzedawanego w kegach, co pozwoli nam na ogólnopolską dystrybucję naszego piwa dla odbiorców HoReCa – dodaje Chovanec.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj