Aby walczyć z tym zjawiskiem, brukselski przewoźnik Thalys stworzył kampanię, która na piedestale stawia ludzi.
Przewoźnik we współpracy z agencją kreatywną zdigitalizował, przy pomocy skanera holograficznego 3D, ponad 500 ludzi, którzy stali się 5 metrowymi wirtualnymi statuetkami i jednocześnie zabytkami. Takie podejście miało zwrócić uwagę na przyjazny, otwarty klimat mieszkańców miasta.
Zobacz również
Posągi są istotnymi nośnikami zewnętrznymi. Ich fizyczna obecność w przestrzeni publicznej daje siłę pewnym ideom, które wzmacniają tradycyjną reklamę – powiedział dyrektor kreatywny Rosapark Jean-Francois Sacco.
PS
Przedstawiciele Komisji Turystyki Meksyku, chcąc zachęcić mieszkańców szarych i deszczowych miejsc do odwiedzenia kraju. Przy użyciu technologii stworzyli chmurę tequili. Idea tego wynalazku jest prosta – prawdziwa tequila została zmieniona w gaz, aby w odpowiednich okolicznościach skraplać się do szklanki.
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno na szczycie londyńskiej stacji głównej ITV zainstalowano naturalnej wielkości rzeźby 84 mężczyzn. Akcja ma przyczynić się do poprawy usług w zakresie zapobiegania samobójstwom i pomocy w okresie żałoby po stracie najbliższych. Dlaczego akurat męskie sylwetki?
Badania pokazują, że największy współczynnik samobójstw zaobserwowano wśród mężczyzn poniżej 45 roku życia. Co dwie godziny mężczyzna w tym wieku odbiera sobie życie, co powoduje około 84 zgonów na tydzień.