Aby walczyć z tym zjawiskiem, brukselski przewoźnik Thalys stworzył kampanię, która na piedestale stawia ludzi.
Przewoźnik we współpracy z agencją kreatywną zdigitalizował, przy pomocy skanera holograficznego 3D, ponad 500 ludzi, którzy stali się 5 metrowymi wirtualnymi statuetkami i jednocześnie zabytkami. Takie podejście miało zwrócić uwagę na przyjazny, otwarty klimat mieszkańców miasta.
Zobacz również
Posągi są istotnymi nośnikami zewnętrznymi. Ich fizyczna obecność w przestrzeni publicznej daje siłę pewnym ideom, które wzmacniają tradycyjną reklamę – powiedział dyrektor kreatywny Rosapark Jean-Francois Sacco.
PS
Przedstawiciele Komisji Turystyki Meksyku, chcąc zachęcić mieszkańców szarych i deszczowych miejsc do odwiedzenia kraju. Przy użyciu technologii stworzyli chmurę tequili. Idea tego wynalazku jest prosta – prawdziwa tequila została zmieniona w gaz, aby w odpowiednich okolicznościach skraplać się do szklanki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno na szczycie londyńskiej stacji głównej ITV zainstalowano naturalnej wielkości rzeźby 84 mężczyzn. Akcja ma przyczynić się do poprawy usług w zakresie zapobiegania samobójstwom i pomocy w okresie żałoby po stracie najbliższych. Dlaczego akurat męskie sylwetki?
Badania pokazują, że największy współczynnik samobójstw zaobserwowano wśród mężczyzn poniżej 45 roku życia. Co dwie godziny mężczyzna w tym wieku odbiera sobie życie, co powoduje około 84 zgonów na tydzień.