Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline

Tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High – jeden z najpopularniejszych produktów marki Maybelline New York w tym roku, który sprzedał się już w ponad 10 mln* sztuk na całym świecie, doczekał się nowej odsłony. Idąc za ciosem L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem piosenkarki Bryskiej
O autorze
1 min czytania 2022-09-07
Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu, zdecydowaliśmy się na kolejne działania. W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowo metalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość – Sky High Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni. Wprowadzony chwilę temu do sprzedaży Sky High Cosmic Black również zyskał już popularność wśród Polek, co pokazują liczne entuzjastyczne oceny na Wizaż**. Postanowiliśmy się podzielić tymi wspaniałymi informacjami w nowej kampanii – wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska.

W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby agencja MullenLowe Warsaw przygotowała także spoty w wersji 15 i 6 sekundowej. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* Kalkulacja Maybelline New York na podstawie danych sell-out niezależnych partnerów oraz danych wewnętrznych Grupy L’Oreal dostarczanych przez klientów w okresie 1.01.2021-30.10.2021

** Względem rankingów klienta i w porównaniu z innymi rynkami

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się