Bryska stworzyła piosenkę i teledysk dla ING w projekcie dla młodych

ING nawiązał współpracę z bryską w ramach kolejnej odsłony kampanii dla nastolatków, tworzonej wspólnie z Visa. Tym razem motywem przewodnim jest ważna dla młodych muzyka. Na potrzeby projektu - bryska, znana wokalistka, nagrała utwór i teledysk pt. „Miasto tętni”.
O autorze
1 min czytania 2023-08-18

Muzyka jest ważna dla młodych ludzi, aż 77% wskazało, że jest to ważny element ich świata. Podobnie jak możliwość rozwijania swoich zainteresowań (46%) i poznawanie nowych rzeczy (53%)*. ING chce wspierać młodych w robieniu swojego, odkrywaniu nowych możliwości, rozwijaniu swojej kreatywności w przestrzeni miejskiej i nie tylko.

Miasto podaje mi całą paletę barw, z których mogę stworzyć spójny obraz w swojej muzyce. Zainspirować może wszystko: kolory, ludzie, dźwięki, zapachy. Warto chłonąć je wszystkie całym sobą, mieć oczy i serca szeroko otwarte… a może nas zaskoczyć – mówi bryska.

Artystka zainspirowana miastem stworzyła nie tylko teledysk, ale też razem z ING i Visa przygotowała kartę do konta ze swoim zdjęciem i złożyła na niej swój autograf. Karta będzie dostępna w ING wraz z kontem Mobi dla młodych 13-17 do 30 listopada 2023. Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku, w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta – otrzyma ją za darmo.

Więcej o kampanii znajduje się na stronie ing.pl/bryska

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerem kampanii jest Visa – jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych. Za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread i Starcom).

*źródło wyników: Raport Kantar dla ING, październik 2020

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się