Muzyka jest ważna dla młodych ludzi, aż 77% wskazało, że jest to ważny element ich świata. Podobnie jak możliwość rozwijania swoich zainteresowań (46%) i poznawanie nowych rzeczy (53%)*. ING chce wspierać młodych w robieniu swojego, odkrywaniu nowych możliwości, rozwijaniu swojej kreatywności w przestrzeni miejskiej i nie tylko.
Miasto podaje mi całą paletę barw, z których mogę stworzyć spójny obraz w swojej muzyce. Zainspirować może wszystko: kolory, ludzie, dźwięki, zapachy. Warto chłonąć je wszystkie całym sobą, mieć oczy i serca szeroko otwarte… a może nas zaskoczyć – mówi bryska.
Zobacz również
Artystka zainspirowana miastem stworzyła nie tylko teledysk, ale też razem z ING i Visa przygotowała kartę do konta ze swoim zdjęciem i złożyła na niej swój autograf. Karta będzie dostępna w ING wraz z kontem Mobi dla młodych 13-17 do 30 listopada 2023. Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku, w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta – otrzyma ją za darmo.
Więcej o kampanii znajduje się na stronie ing.pl/bryska
Partnerem kampanii jest Visa – jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych. Za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread i Starcom).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
*źródło wyników: Raport Kantar dla ING, październik 2020
Słuchaj podcastu NowyMarketing