Trochę to trwało, aby ktoś powiedział odważnie o miesiące. Marka Bodyform wypuściła spot reklamowy, który pokazuje kobiecą rzeczywistość. I nie ma w niej nic nieestetycznego! Brand pokazuje w filmie scenę, w której na podpaskę wylewana jest z fiolki czerwona ciecz wyglądająca jak krew. To coś nowego w reklamie podpasek, ponieważ do tej pory producenci pokazywali w spotach niebieską ciecz.
Reklama ma przełamać tabu związane z menstruacją wśród kobiet.
Zobacz również
To nie pierwszy spot marki, który traktuje o kobiecych sprawach. Jakiś czas temu marka stworzyła program o nazwie „Red.fit”, mającym na celu edukować młode dziewczyny, jak i resztę społeczeństwa w temacie jakim jest menstruacja.
PS
Dom z biżuterią Fine Hearts on Fire i Jade Trau, wraz ze słynną aktorką Amber Rose, stworzyły bardzo unikatową biżuterie przeznaczoną do przechowywania tamponów, które w wielu państwach na świecie podlegają opodatkowaniu! Kampania podkreśla, że dla wielu kobiet miesiączka jest luksusem!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing