Brytyjski Vogue i L’Oreal stworzyli specjalną edycję magazynu w hołdzie dla kobiet po 50. roku życia

Brytyjski Vogue i L’Oreal stworzyli specjalną edycję magazynu w hołdzie dla kobiet po 50. roku życia
Specjalna edycja brytyjskiego Vogue’a „The Non-Issue” poświęcona jest kobietom, które nierzadko są dyskryminowane przez swój wiek.
O autorze
1 min czytania 2019-04-08

Kwestia dyskryminacji kobiet z powodu wieku powraca w mediach co jakiś czas jak echo. Często ofiarami padają aktorki oraz modelki, które po przekroczeniu danego roku życia (najczęściej pięćdziesiątki) zostają pozbawione pracy na poczet młodszych i atrakcyjniejszych koleżanek z branży. Teraz brytyjski Vogue oraz marka L’Oreal postanowiły powiedzieć: stop! i stworzyli specjalne wydanie magazynu, poświęcone kobietom po 50. roku życia.

Na okładce majowej edycji brytyjskiego Vogue’a znalazła się aktorka Jane Fonda, która ma 81 lat (!) – i trzeba przyznać, że prezentuje się niezwykle dobrze. Właściwie całe wydanie magazynu tworzą kobiety, które ukończyły 50. rok życia.

Tym samym brytyjski Vogue i marka L’Oreal dają kobietom jasny przekaz – wiek już więcej nie będzie stanowił problemu dla nikogo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcia: instagram.com/edward_enninful

PS

Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.

PS2

W lutym br. River Island wypuściło nową kampanię zatytułowaną „This is Family”, w której przedstawiono jednopłciowe pary w rolach rodziców.

PS3

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

PS4

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.