„Brzegi zakręcone smakiem”

Na przełomie lutego i marca ruszyła kampania medialna promująca Cheesy Twist, nową pizzę w ofercie sieci Pizza Hut. Hasło nawiązuje do oryginalnego, zakręconego brzegu pizzy doprawionego do smaku ziołowo-czosnkowym masłem, chili lub serem corregio.
O autorze
0 min czytania 2016-03-11

Na antenie Polsat i TVN pizzę promuje 15-sekundowy spot, którego bohaterowie, młodzi „zakręceni” ludzie, zajadają się pizzą w rytmie twista. Produkt wspierany jest równolegle kampanią zasięgową na YouTube, platformach VoD oraz na Wp.pl. Video Ads wyświetlą się również w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie.

Uzupełnieniem kampanii ATL-owej są materiały reklamowe w restauracjach, e-mailing oraz komunikacja na stronie internetowej programu lojalnościowego mojapizzahut.pl.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja ADVALUE. Spoty do telewizji zrealizował dom produkcyjny LEMON, a planowanie i zakup mediów dom mediowy Media Direction.

Cheesy Twist to druga w tym roku, po Festiwalu Pizzy, aktywacja sprzedaży w Pizza Hut, za którą odpowiada agencja ADVALUE. Nowości będzie można spróbować w restauracjach Pizza Hut do końca kwietnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się