Kampania ma na celu ukazanie korzyści wynikających ze stosowania suplementu diety Dicoflor, który pozwala szybko przywrócić równowagę mikroflory jelitowej po antybiotykoterapii.
Działania reklamowe wystartowały od 16 października w telewizji, internecie i POS.
Zobacz również
Dotychczas Dicoflor był kojarzony przede wszystkim przez rodziców małych dzieci, dla których punktem wejścia do świata marki były krople Dicoflor Baby. W naszej jesiennej kampanii chcemy pokazać bogate portfolio produktowe marki i dotrzeć do szerszej grupy docelowej, w tym do osób dorosłych, które niekoniecznie muszą być rodzicami – mówi Aleksandra Książek-Dąbrowska, Cluster Category Manager w firmie Bayer.
Wśród produktów, które zostaną zaprezentowane w ramach kampanii, znajdują się: Dicoflor 6, Dicoflor 3, Dicoflor Junior oraz Dicoflor Baby. Wszystkie produkty bazują na szczepie bakterii LGG, który należy do najlepiej przebadanych bakterii probiotycznych na rynku.
Jednym z wyróżników kampanii jest charakterystyczny ruch kamery. Zastosowano go we wszystkich formatach digitalowych oraz w kopii telewizyjnej, nawiązując tym samym do głównego hasła kampanii i idei szybkiego powrotu do równowagi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kampanii odpowiada agencja Cape Morris. Spoty, w reżyserii Julii Rogowskiej, zrealizował dom produkcyjny Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EssenceMediacom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Cape Morris już wcześniej miała okazję współpracować z marką Dicoflor. Latem ubiegłego roku przygotowała kampanię pod hasłem „Podróż bez przebojów”.