Budimex ruszył z aukcją charytatywną na rzecz fundacji „Nikt nie zostaje”

Budimex aktywnie angażuje się w działania charytatywne. Z okazji zbliżających się świąt, zachęca wszystkich do wzięcia udziału w wyjątkowej aukcji. Dochód ze sprzedaży kilkunastu przekazanych przez Budimex obrazów, trafi do fundacji „Nikt nie zostaje”.
O autorze
1 min czytania 2019-12-12

„Nikt nie zostaje” to fundacja działająca od 6 lat. Jej misją jest niesienie pomocy żołnierzom, którzy zostali ranni i poszkodowani w misjach wojskowych poza granicami kraju oraz ich rodzinom. Wpiera nie tylko weteranów II Wojny Światowej, ale również tych, którzy uczestniczyli w ostatnich misjach w Iraku, Afganistanie, na Bałkanach oraz wszędzie tam, gdzie potrzebna była ich służba. W fundacji, żołnierze oraz ich rodziny znajdują niezbędną pomoc psychologiczną i opiekę dostosowaną do ich potrzeb.

W ramach tegorocznych świątecznych działań, Budimex przekazał fundacji kilkanaście prac – rysunków, obrazów i fotografii polskich oraz zagranicznych twórców, które zostały wystawione na internetowej aukcji. Cały dochód ze sprzedaży dzieł, wpłynie na konto fundacji „Nikt nie zostaje”, wspierając realizację jej celów statutowych. Aukcje potrwają do 19 grudnia, można wziąć w nich udział odwiedzając tę stronę.

– Społeczna odpowiedzialność biznesu stanowi dla Budimeksu jeden z najważniejszych aspektów działalności. Cieszymy się mogąc dołożyć swoją cegiełkę do pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Pragniemy zachęcić wszystkich, którzy nie są obojętni na los innych, do wzięcia udziału w naszej świątecznej aukcji. Wspólnymi siłami jesteśmy w stanie sprawić, że w tym roku święta staną się lepsze – mówi Katarzyna Wójck, ekspert ds. komunikacji Budimex SA.

Poza okazjonalnymi działaniami charytatywnymi, firma prowadzi równolegle dwa stałe projekty – „Strefę Rodzica” i „Hello ICE”. W ramach pierwszego z nich Budimex tworzy w szpitalnych oddziałach dziecięcych komfortowe miejsca do wspólnego spędzania czasu dla najmłodszych pacjentów i ich rodziców. Hello ICE to z kolei program edukacyjny, którego celem jest zwiększanie świadomości dzieci na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj