Tym razem tematem rozmowy są media, które dynamicznie adaptują się do nowej rzeczywistości. Goście „Rozmów Facebooka” wymieniają się swoimi doświadczeniami w tym obszarze i opowiadają o nowych formatach oraz o kluczowej roli zaangażowanej społeczności dla istnienia dziennikarstwa. Wspominają także o swoich początkach – jak powstał Kanał Sportowy, w którym nie ma sportu oraz jak Outriders urosło dzięki swoim czytelnikom.
– To niesamowite, ale o czym nie piszemy, to okazuje się, że istnieje osoba specjalizująca się w tej dziedzinie, która się do nas odzywa. (…) Cieszę się, że na naszych czytelnikach możemy polegać również w tym zakresie – mówi Anna Górnicka, redaktor naczelna Outriders.
Zobacz również
Ponadto, zarówno Ania Górnicka jak i Tomek Smokowski podzielili się pomysłami Outriders i Kanału Sportowego na przyszłość.
– Chcemy trochę bardziej zaangażować ludzi w takie bycie razem z nami. Myślimy, żeby za kilka miesięcy na kształt Kanału Sportowego powstał pub sportowy, bazujący na naszej wiedzy oraz na całej linii graficznej i identyfikacji wizualnej. […] W pubie mielibyśmy szansę spotkać się z ludźmi, którzy mogliby tam wpaść, napić się piwa, obejrzeć trochę sportu, a przy okazji zobaczyć, że za dźwiękoszczelną pleksą znajduje się studio, do którego mogą przyjść i zadać pytanie, zrobić sobie z nami zdjęcie, posłuchać spotkania z jednym, drugim, trzecim gościem albo po prostu obejrzeć z nami mecz, co byłoby bardzo fajne – opowiada Tomasz Smokowski z Kanału Sportowego.
Zapraszamy do słuchania. Podcast dostępny jest na wszystkich platformach streamingowych, w tym Spotify oraz Apple Podcasts.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing