Budweiser stworzył boisko do piłki nożnej z 50 tys. plastikowych kubków na piwo

Budweiser stworzył boisko do piłki nożnej z 50 tys. plastikowych kubków na piwo
Marka Budweiser była globalnym sponsorem zeszłorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji. W związku z tym, brand postanowił zrobić porządek z plastikowymi kubkami, z których kibice pili piwo i wykorzystał je do stworzenia plastikowego boiska.
O autorze
1 min czytania 2019-04-11

Niezwykłe boisko do piłki nożnej nosi nazwę ReCup i składa się z 50 tys. plastikowych kubków marki Budweiser, z których kibice pili piwo podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji.

Owe boisko jest nieco mniejsze niż to, na którym grają największe gwiazdy piłki nożnej, natomiast w zupełności wystarczy fanom tej dyscypliny sportowej, którzy w wolnym czasie będą mogli „pokopać” piłkę ze swoimi rówieśnikami.

Na tę chwilę na plastikowym boisku został rozegrany jeden mini mecz, w którym zagrał m.in. włoski piłkarz Marco Materazzi. Natomiast już niebawem boisko zostanie udostępnione mieszkańcom miasta Soczi.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku amerykański koszykarz Dwyane Wade żegna się z ligą NBA. W związku z tym marka Budweiser postanowiła złożyć mu hołd we wzruszającym spocie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W ramach otwarcia nowego lokalu IKEA w Greenwich w Londynie, marka zaprosiła do współpracy kilku lokalnych artystów, którzy wykorzystując stare meble brandu, stworzyli niepowtarzalne domki dla ptaków.

PS4

Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja Asics Reborn Wear Project, w ramach której marka wykorzysta używane ubrania sportowe do stworzenia strojów dla reprezentacji Japonii na przyszłoroczną olimpiadę i paraolimpiadę.