Niezwykłe boisko do piłki nożnej nosi nazwę ReCup i składa się z 50 tys. plastikowych kubków marki Budweiser, z których kibice pili piwo podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji.
Owe boisko jest nieco mniejsze niż to, na którym grają największe gwiazdy piłki nożnej, natomiast w zupełności wystarczy fanom tej dyscypliny sportowej, którzy w wolnym czasie będą mogli „pokopać” piłkę ze swoimi rówieśnikami.
Zobacz również
Na tę chwilę na plastikowym boisku został rozegrany jeden mini mecz, w którym zagrał m.in. włoski piłkarz Marco Materazzi. Natomiast już niebawem boisko zostanie udostępnione mieszkańcom miasta Soczi.
PS
W tym roku amerykański koszykarz Dwyane Wade żegna się z ligą NBA. W związku z tym marka Budweiser postanowiła złożyć mu hołd we wzruszającym spocie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.
PS3
W ramach otwarcia nowego lokalu IKEA w Greenwich w Londynie, marka zaprosiła do współpracy kilku lokalnych artystów, którzy wykorzystując stare meble brandu, stworzyli niepowtarzalne domki dla ptaków.
PS4
Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja Asics Reborn Wear Project, w ramach której marka wykorzysta używane ubrania sportowe do stworzenia strojów dla reprezentacji Japonii na przyszłoroczną olimpiadę i paraolimpiadę.