Organizowany przez Ukraińskie Stowarzyszenie Public Relations konkurs Pravda Awards odbywa się od 2006 roku, a zgłaszane projekty są oceniane na podstawie ich efektywności, kreatywności, a także ich zgodności z Kodeksem Etyki Zawodowej Stowarzyszenia. Jury konkursu jest tworzone na zasadzie równej obecności przedstawicieli firm i agencji, z udziałem czołowych ukraińskich i zagranicznych ekspertów.
W tym roku przedstawiciele MSLGROUP byli jurorami największych polskich i europejskich konkursów branży PR. Sebastian Hejnowski, szef MSLGROUP na kraje Europy Środkowo-Wschodniej oceniał prace i kampanie zgłoszone do Złotych Spinaczy, Golden Drum i Cristal Festival. Sebastian Stępak, Dyrektor Zarządzający MSLGROUP był jurorem w kategorii PR na tegorocznym Cannes Lions, a także Klubie Twórców Reklamy KTR.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]