Burger King Polska S.A. na stałe z Open Media

Burger King Polska S.A. rozpoczął stałą współpracę z krakowską agencją public relations Open Media. Zadaniem agencji będzie realizacja spójnej strategii wizerunkowej marki Burger King w mediach ogólnopolskich i lokalnych.
O autorze
0 min czytania 2016-04-28

W ramach współpracy Open Media będzie odpowiadać m.in. za komunikację otwarć nowych lokali, PR produktowy i komunikację korporacyjną, a także na bieżąco wspierać klienta w prowadzonych przez niego działaniach marketingowych.

Spółka Burger King Polska S.A. powstała w 2014 w związku z niezwykle ambitnymi planami rozwoju marki Burger King w naszym kraju. Zadaniem spółki jest wzmocnienie obecności marki Burger King w Polsce i przyspieszenie ekspansji prowadzonej do tej pory przez dwóch franczyzobiorców, tj. Amrest i Autogrill. 

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Wcześniej, od czerwca 2015 roku, obie firmy współpracowały projektowo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj