Burger King promuje na swoim instagramowym profilu mniejsze restauracje

Burger King promuje na swoim instagramowym profilu mniejsze restauracje
Burger King wspiera gastronomię – francuski oddział marki udostępnił swój instagramowy profil restauracjom, które zmagają się z kryzysem spowodowanym przez pandemię koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-12-15

Na początku listopada br. Burger King zszokował wszystkich, publikując w swoich social mediowych profilach oświadczenie, w którym zachęcał do zamawiania jedzenia m.in. w lokalach sieci McDonald’s. W ten sposób popularna marka namawiała swoich klientów do wspierania dotkniętej skutkami pandemii branży gastronomicznej.

Teraz francuski oddział Burger Kinga poszedł o krok dalej i postanowił udostępnić swój instagramowy profil mniejszym, lokalnym restauracjom. W ramach nietypowej inicjatywy w relacjach marki do 21 stycznia 2021 roku, czyli końca obecnego lockdownu we Francji, będą pojawiały się zdjęcia, a także linki do profili innych francuskich lokali, które zmagają się z kryzysem spowodowanym przez pandemię koronawirusa. 

Francuski Burger King oferuje tego typu reklamę za darmo każdej restauracji, która opublikuje na Instagramie zdjęcie swojej popisowej potrawy i oznaczy je hashtagiem #WhopperAndFriends. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiada agencja Buzzman. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Jakie wydarzenia w 2020 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży gastronomicznej? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2021 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2021 roku?

PS2

Pasibus przechodzi od słów do czynów i rzuca firmom wyzwanie – #HOTGASTROCHALLENGE. Akcja ma na celu wsparcie lokalnych restauracji w całej Polsce.