Na początku listopada br. Burger King zszokował wszystkich, publikując w swoich social mediowych profilach oświadczenie, w którym zachęcał do zamawiania jedzenia m.in. w lokalach sieci McDonald’s. W ten sposób popularna marka namawiała swoich klientów do wspierania dotkniętej skutkami pandemii branży gastronomicznej.
Teraz francuski oddział Burger Kinga poszedł o krok dalej i postanowił udostępnić swój instagramowy profil mniejszym, lokalnym restauracjom. W ramach nietypowej inicjatywy w relacjach marki do 21 stycznia 2021 roku, czyli końca obecnego lockdownu we Francji, będą pojawiały się zdjęcia, a także linki do profili innych francuskich lokali, które zmagają się z kryzysem spowodowanym przez pandemię koronawirusa.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Francuski Burger King oferuje tego typu reklamę za darmo każdej restauracji, która opublikuje na Instagramie zdjęcie swojej popisowej potrawy i oznaczy je hashtagiem #WhopperAndFriends.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiada agencja Buzzman.
PS
Jakie wydarzenia w 2020 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży gastronomicznej? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2021 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2021 roku?
PS2
Pasibus przechodzi od słów do czynów i rzuca firmom wyzwanie – #HOTGASTROCHALLENGE. Akcja ma na celu wsparcie lokalnych restauracji w całej Polsce.