W okresie wakacyjnym, kiedy ryzyko oparzeń słonecznych jest najwyższe, Burger King obrał sobie za cel podnoszenie świadomości na temat zagrożeń, jakie niesie ze sobą nadmierna ekspozycja na promienie UV. Z tej okazji sieć fast foodów dodaje do każdego zestawu King Junior zmywalne „grillowane tatuaże”, które niosą ze sobą ważne przesłanie.
Zobacz również
Tatuaże przedstawiają flagowy produkt marki, czyli burgera, pod którym widnieje napis: „Grillowany na mocnym ogniu jest lepszy”. Po wystawieniu skóry bezpośrednio na promienie słoneczne pojawia się dodatkowy, najważniejszy napis: „Ale Ty nie jesteś Whopperem. Chroń swoją skórę”. W ten sposób marka chce przypominać posiadaczowi tatuażu, aby odpowiednio zabezpieczył się przed szkodliwymi promieniami.
To jednak nie wszystko, co robi Burger King w ramach nowej kampanii. W wybranych lokalach sieci udostępniono dozowniki kremów z filtrem, aby klienci od razu mogli sięgnąć po odpowiednią ochronę skóry.
Cet été, protégez-vous si vous ne voulez pas finir grillé comme un Whopper. pic.twitter.com/wivNPra0Ga — BUZZMAN_TIME (@BUZZMAN_TIME) July 11, 2022
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania opracowana przez agencję Buzzman będzie prowadzona w belgijskich restauracjach Burger King i mediach społecznościowych marki.
PS
Żaden sobowtór nie będzie tak samo dobry jak Ronaldo, ale roślinny Whopper jest tak samo dobry jak mięsny oryginał. Taka puenta wynika z przewrotnego i zabawnego filmu będącego częścią kampanii Burger Kinga.