Burger King stworzył „ciche drive-thru” dla introwertyków

Burger King stworzył „ciche drive-thru” dla introwertyków
Fiński oddział sieci Burger King uruchomił usługę z myślą o wszystkich osobach, które nie znoszą tzw. small talków – ciche drive-thru, gdzie zamówienie jedzenia odbywa się bez konieczności wypowiedzenia żadnych słów.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

O Finach mówi się, że to osoby nieśmiałe, które w szczególności nie lubią prowadzić tzw. small talków z osobami im nieznanymi. Dlatego też z myślą o takich introwertykach Burger King stworzył „ciche drive-thru”, w którym, aby złożyć zamówienie, nie potrzeba żadnych słów. 

Wystarczy jedynie za pośrednictwem aplikacji marki złożyć zamówienie i cierpliwie czekać na jego odbiór przy specjalnym okienku, gdzie nikt nie będzie zmuszony wypowiedzieć ani jednego słowa.

Pomysł tak się spodobał Finom, że sprzedaż za pośrednictwem aplikacji dwukrotnie wzrosła w ciągu zaledwie miesiąca od wprowadzenia aplikacji. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W maju br. Burger King nawiązał współpracę z organizacją Mental Health America i stworzył serię zestawów odpowiadających naszym nastrojom i nawiązujących do mcdonaldowych „Happy Mealów”.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się